MEGATUFF LISTA OM MIG!!! (Egentligen är sånna här listor botten, men jag gör det ändå. Suck.)

Bilden har nada med texten att göra.


Jag gillar:

Sepia bilder.
Snyggfrisyrer.
Fjällrävenryggsäckar.

Min sms-signal.
Strumpbyxor.
Att vara kär.
Pärlplattor.
Att klippa gräset.
Gamla människor.
Att vakna och upptäcka att man har sovit bort en halv dag.
Applegrejer.
Tygskor som sitter perfekt. 
Att göra helspontata saker/utflykter. 
Fina bloggar.  
Afro.
Låtar som man önskar att man själv skrivit.
Evert Taub.
Killar med snygg stil.
Loppisar & seconhander.
Konserter.
Kontrabasar.
Facebook.
Svamp.
Flakmopeder
Höstregn.
En massa mer.

Jag ogillar:
Golf.
När naglelacket faller av.
Orättvisor.
Klump i magen.
Fjortisar.
Fjortisdunk.
Fjortissmink.
Fjortisbloggar
Att tappa cyklen.
Söndagsångest.
Skrytmånsar.
Att jag inte kan en massa saker som jag vill kunna.  
Fiskmåsar.
Jag-måste-sova-men-kan-inte-känslan.
Skoskav.
En massa mer.

Och så har jag bara en fråga, hur mycket snor kan en näsa egentligen producera? Seriöst.


Kommentarer!!!
Postat av: Malin

VILKEN FIN LISTA! Jag håller med om exakt allting, tror jag...

2009-08-16 @ 20:05:27
URL: http://sputniken.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

MEGAMYCKET snor kan en näsa producera.....kram och krya på dig!!!!!

2009-08-16 @ 23:20:28
Postat av: linnowa

Hej, fin blogg! ♥

Ska vi följa varandra via bloglovin'? :)

2009-08-17 @ 22:50:42
URL: http://linnowa.webblogg.se/

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0