ASSÅ LÄTT DEN MEGATUFFASTE RETURNEN EVER!!!

Då var man tillbaka igen. Efter att i fyra veckor bott på Öland och sen en i Bohuslän så känns det rätt bra att vara hemma. Jag har saknat allt och alla, väldigt mycket. Och för allt och alla som undrar hur jag har haft det så är svaret underbart. Jag kan t.o.m säga  U N D E R B A R T ! Jag kan ju så klart inte beskriva varenda dag i minsta detalj eftersom en månad är en väääldigt lång tid. Men jag kan samanfatta den med en gamma hedelig lisat! Jag har...
...inte mött Gud. (Eller kanske lite. Jag vet inte.)
...bott i världens bästigaste rum, ("Rum 4 äger dig!")
...träffat 23 konfirmander + 5 ledare som är megaübersköna! (Bättre människor behöver man inte leta efter, för det finns inte.)
...lärt mig en sånt dära coolt trumkomp på min egen kropp. (Status på den!)
...brutit mot nääästan alla regler. (Men tror inte att jag blivit värsta gangstern nu bara, jag är fortfarande snälla lilla ängla-Jenny.)
...lärt mig tvätta! (Mamma aplåderar.)
...inte lärt mig att vara ekonomisk. (Det kommer jag aldrig bli.)
...insett att jag ska kanskekanskekanske ska börja spela kontarabas. (Alla tappar hakan.)
+ tusen miljoner andra saker som är rätt ointressanta för dig.
Men nu är det sommarlov som gäller vilket betyder musik, långa nätter och poolarna. Ha det bäst.
Puss!


Kommentarer!!!
Postat av: 1973

Ohyeah! Du är så häftig Jenny! Om du börjar spela kontrabas, Julia trumpet och jag dragspel.. Så är vi beezzzzzzzzzzzt heeeezzt! ;)

2009-07-19 @ 12:44:00
URL: http://1973.blogg.se/
Postat av: hanna

välkommen hem! :D <3

2009-07-19 @ 17:55:40
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/
Postat av: hedda :D

eyy! vi gillar't ;D

2009-07-19 @ 23:23:37
Postat av: petter

Åh ja gillar vad du sa på min blogg! =)

Att man kan bli kär i en blogg känns

ju bara helt fantastiskt.



Låter som du har haft fyra riktigt megatuffa

veckor på öland för övrigt =)



peace&love och ha det fint!

2009-07-20 @ 09:54:53
URL: http://sgtsalt.blogg.se/
Postat av: J U L I A

väääldigt hög status på "kroppskompet" (Y) , vi gillar det ! :D

2009-07-30 @ 15:13:14
URL: http://justjuliet.blogg.se/

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0