MEGA-MEGA-MEGATUFFT MED SOOOOOOOOOMMARLOV!!!

Äntligen, dagen vi har väntat på i nästan ett helt år är här. Och skolavslutningen var som det brukar innehållande bra elever, pinsamma lärare, poetiska rektorer. 

Min sommar i år ska bli den bästa ever. Det är nu sagt och så ska det bli! Jag sticker ju till Öland i morron 09.30 och där ska jag stanna i fyra veckor. Ojojoj! Jenny kommer längta hem...not! Men, efter det är det Grebbestad i Bohuslän som gäller. Där ska jag hjälpa till bakom scenen, framför spelas det Pippi Långstrump. Sen ska jag kanskekanskekanske till Göteborg och diska på min morbrors resturang. Men bara kanske som sagt.  Och efter det ska jag och Julia på skrivara läger i Vessigebro. Hoppsan, jag vet inte riktigt hur det blev så, men så ska det bli iaf. Det är allt som är planerat. Men jag jobbar ju på att bli mer spontan, så jag satsar på att få in lite roliga fester/konserter/stranddagar också. Ja, så kommer det bli. Och det kommer bra bra. Mycket bra!

Puss&kram!

OCH SHITSHITSHIT!!! VI HAR JU FFS SOMMAR LOV NU!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer!!!

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0