MEGATUFFASTE PÅ LÄNGE. OCH DET MEST MEGATUFFA SOM KOMMER HÄNDA PÅ ETT BRA TAG. IAF I BLOGGEN.

I dag är det den stora dagen. Idag far jag och Stina till Öland för att möta Gud. Han kommer stå där och säga hallå och tjenare och sen ska vi grilla korv och sjunga Cornelis Vreeswijk-låtar vid lägerelden. Eller nja, jag vet inte riktigt om det är så här det går till på ett konfaläger. Men how knows?
Iaf så är väskorna nu packade till brädden, asså jag har med mig typ allt jag äger! Det pirrar riktigt rejält i maggropen när jag tänker på att jag ska vara borta i fem veckor, men ojojoj vad kul vi ska ha! Man får visst inte ha med sig dator på lägret eftersom all vår tankeverksamhet ska ägnas åt Gud, så bloggen får ta en liten paus. MEN VAD DU ÄN GÖR, glöm inte bort min blogg kära du. Kolla in den då och då. Om jag ber riktigt fint så kanske jag får låna en dator på Öland och kan slänga ihop nått käckt blogginlägg om hur det går med allt.
Nu brumar visst bilden här utanför, så jag måste sticka. ÅH, JAG KOMMER SAKNAR ALLA, GLÖM INTE ATT JAG ÄLSKAR ER!!! ♥
PUSS!


Kommentarer!!!
Postat av: Jenny

du verkar vara asskön!

2009-06-17 @ 00:33:45
Postat av: N O E S C A P E

Nu gäller det..! Idag drar jag igång en frågstund!

Fråga precis det du vill veta om mig, jag svarar på både personliga frågor och om bloggen m.m!

Så fråga på, om vad du vill veta om mig!

2009-06-18 @ 11:26:32
URL: http://noescape.blogg.se/

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0