megatufft med två festivaler på en helg. först minifestivel på fredagen och sen pickninckfestival på lördag!!! och hej världens längsta rubrik!

Pickninckfesrivalen måste vara världens bästa sak. Det går ut på att det kommer typ hur mycket folk som helst, se bilder, och picknickar på samma ställe. Sen så är det en liten scen där en massa konstiga men bra band spelar så att alla som vill får dansa hur mkt dom vill, även dom som inte kan dansa som Jenny. MEGATUFFTMEGATUFFTMEGATUFFT!!!!


Åh! jag blir bara så glad för att allt är så bra just nu. att...

...betygen sätts i dag och det betyder att allt arbete i åttan är klart!

...det luktar sommar i mitt rum.

...sommarlovet är inte långta borta.

...jag och Stina ska och shoppa i Gbg i morron.

...jag ska köpa en fjällrävenryggsäck.
...snart ska jag till Öland på konfaläger.
...jag är med i GrönUngdom.
...jag har laddat ner världens bästa bildredigeringsprogram.
...livet är en fest!

PUSS OCH GODNATT!


Kommentarer!!!

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0