megatuff morsdag!!!

Dagen har bestått av...
  • ...en massa små och galna, men dock söta kusiner. 
  • ...ett  sommarjobb kanskekanskekanskekanskekanske kan få.
  • ...ångest över tisdagens SOprov som jag i princip inte börjat plugga till.
  • ...lite surhet på mamma för att hon glömde mina badkläder, och på morsdag och allt. FÖRLÅT!
  • ...att Julia återvänt, tack för det!
  • ...en del tågresande med min tre skrik- och minisyskon, det var jobbigt. 
  • ...att jag skäms lite smått inte kommer på mer fyndiga saker att skriva i denna listan. Men ha det finast iaf!


Kommentarer!!!
Postat av: Amanda

Heej, jo tack visst har vi en trevlig blogg (A) :) Händer idag då?

2009-06-01 @ 19:23:59
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda & Co

Hej, den förra kommentaren var från denna bloggen men min egna bloggadress råkade komma upp :P Ha det bra och titta gärna in igen :)

2009-06-01 @ 19:25:41
URL: http://fourforever.blogg.se/

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0