MEGATUFF ORIENTERINGSDAG!!!

Idag har jag och resten av åttan plus nian varit i Åkulla och orienterat (jag tyckte egentligen inte det var så himla megatufft, men det blev ju en finfin rubrik, inte sant?). Jag trampade ner i gäggan till knäna och gick igenom norra Europas blötaste regnskog. Och nu är jag trött som ett ägg, men det gör ju inget för...DET VAR DU DEN HÄR HELGEN SOM JESUS SA TACK OCH HEJ OCH FOR UPP TILL PAPPA GUD OCH DÄRFÖR FÅR VI LOV! JIPPIE!!! Och på detta lilla lovet ska jag ta mitt pick och pack och dra till Mora, ja, ni hörde rätt, Mora = en liten håla i Dalarna tusen mil och timmar här ifrån. Jag ska orientera ännu mer. Fyra tävlingar i rad, fyra dagar i rad. Det kommer bli en pers, men heja på Jenny, du klarar't...not.
peace&love
ps. Detta betyder alltså att jag inte kommer kunna blogga under KristiFlygareHelgen, men tappa inte modet gott folk, tappa inte modet!

Kommentarer!!!
Postat av: emma,

usch på orientering -.- Har nyss startat min blogg med massa pyssel, secondhand m.m följ den gärna:)

2009-05-23 @ 21:32:02
URL: http://broccolie.blogg.se/
Postat av: stiiiinis

Du ska inte klaga på mora jenny! de hade iaf snygga konfaklänningar att erbjuda (YYYYYY)

2009-05-24 @ 01:13:08
Postat av: 1973

Jag hinner inte skriva någon komentar, för nu börjar Jimmy Neutron..

2009-05-24 @ 15:46:08
URL: http://1973.blogg.se/
Postat av: J U L I A

lite sent kanske men LYCKA TILL :D

hur gick det ? :D

2009-05-25 @ 18:55:18
URL: http://justjuliet.blogg.se/

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0