megatuffa jenny kör slut på sexorna!!!

Mohahah, sexorna dog efter min megatuffa gympalektion, och jag också. I övrigt har det varit en hyfsat slapp dag, förutom att jag har stressat runt som en galning. Jag förstår inte hur jag gör, jag stressar alltid. Iaf, efter att jag lekt lärar skyndade jag hem som en galning för att hinna duscha och sen for jag ner till TeaterHalland för att se på Om Kärleken, en pjäs. Rätt konstig, rätt rolig, rätt jag-vet-inte-om-jag-ska-skratta-eller-gråta-men-dom-var-ju-i-alla-fall-duktiga. 
Det var dagens raport. 
peace&love!

ps. på gekås köpte jag:
  • råballa farfarshängslen.
  • byxor jag ska klippa av till kortare byxor. 
  • m&m (dom hade typ utförsäljning, och jag bah halleluja!)
  • en usb-lampa, ursöt!
  • lite annat krafs. 

Kommentarer!!!
Postat av: mango

hej kompis! ja det är jag o mitt företag som säljer tygpåsarna :D



PUSS

2009-05-18 @ 23:32:49
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: Renate

okejj :)



svara gärna på min nya fråga i min blogg :D

2009-05-19 @ 11:45:30
URL: http://renatekristina.blogg.se/

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0