megatufft med en officiell msnkonversation mellan mig och malin!!!!

malin säger:

tjabbare!

j e n n y säger:
men tjenis!
malin sa:

Om jag köper en abba-mössa, så kommer ingen se att det är jag. Kommer även ha en pälsväst, för att försäkra mig ännu mer.. För hur ofta ser man mig i abba-mössa OCH pälsväst?! Jag som inte ens gillar abbas sill lixom..

j e n n y sa:

neej, alla kommer tro att du är julia och vem tror attt julia är prästnisse? alla kommer bli helt förvirrade!

malin sa:

Det gör inget.. Jyliah är(ende) ju(belidiot) präst(ost) i grund(vatten) och botten(landskap)!

j e n n y sa:

så sant som det är sagt!

brbr

malin sa:

Aokej!

j e n n y sa:

I AM BACK!

malin sa:

Ok
malin säger:

har du pratat nått med din pappa?

ville han med?

j e n n y säger:
neej, jag har varit i fbg. men han vill med. det kan jag sätta min hand på!

malin säger:

haha, skojjade lite med dig..

hehe

j e n n y säger:
en skojfrisk typ, det är det du är!

men vad har du hittat på i efter middag då?

ÅH NEJ. SÄR SKRIVNING!!!!!!!!!!!!!!!
malin säger:

JAG TÄNKER INTE SVARA NÄR DU SÄRSKRIVER!!!

skii

j e n n y säger:
mihi!

malin säger:

Jag har ätit ost- och skinkpaj.

Samt gjort en kaka, utan cornflakes. Jag åt det direkt ur grytan med en träsked. Gott!

j e n n y säger:
fett med ballt!

malin säger:

Japp!

Jag har kollat på sjukhuset också! Och svampbob såklart.. Men det behöver jag nästan inte säga, för det är ju obligatoriskt.

Haha ja, lite faktiskt!

j e n n y säger:
men vad är sjukhuset?

malin säger:

Håller du inte koll på inneprogrammen!?!?! HERREGUD!

j e n n y säger:
nu tittar jag på house. INNE SOM FAAN!

malin säger:

Sjukhuset.. Direktsänt från the hospital in Helsingborg (eller någon annan stad..)!

Man ser när dom opererar gubbar.. Lagar benbrott, föder barn etc

j e n n y säger:
möhöhö, vilken chanel?

malin säger:

Det var tack vare detta genigala program jag kom på att jag vill halka på ett bananskal och bryta lilltån!

3:an..

halv åtta varje vardag

j e n n y säger:
åhnej, det har ju inte jag och min innefailj.

malin säger:

Reklam ungefär 19.43.. Perfekt kissapaus!

j e n n y säger:
vi gillar't! (fast man säger väl ändå kisspaus, utan a?)

malin säger:

Jag säger kissapaus..

j e n n y säger:
gör så.

malin säger:

Eller jag skriver kissapaus.. Vad jag säger vet jag faktiskt inte. Borde testa det någon dag. Vore verkligen jättehäftigt!

j e n n y säger:
en av min konfakompisar fattade inte vad grejtans betydde. hur ska jag överleva!?

megaballt!
malin säger:

Yänk om jag säger kussäpus.. HIHIHIHHI

Nejmen herrejösses! Det här är ju skandal..

j e n n y säger:
eller om du säger yänk!

malin säger:

Lär henne vad det betyder på bumsen!

Hon kommer få ett jobbigt liv annars..

j e n n y säger:
jag gjorde det. men förutom det verkar hon klok! (Y) jag gillar mina blivande konfapoolers!!

malin säger:

Lyssnar du på spotify nu?!?!?!

Annars kom jag på en jättebra sak.. Vi skickar vibbar varje gång det kommer reklam!

För jag hatar reklam, och det blir lite roligare då lixom..

j e n n y säger:
neej, jag tittar ju på house.

malin säger:

justeeeeeh

j e n n y säger:
men vi gör det en annan gång, fast jag gillar reklamen!

malin säger:

Men vad sjutton?!?!? Dom snackar bara om prostatacancer.. -.-

Jag som inte ens har någon prostata!!

j e n n y säger:
DET HA DU VISST!!!!!!!

utean att du vet om det. malin säger:

...och hur vet du det?!?!

j e n n y säger:
jag har koll!

malin säger:

jävlarns.. Jag som skulle göra färdigt gympan idag!! JAg har inte ens börjat!

j e n n y säger:
opzzzi!

jag får göra den, typ på torsdag. men inget rep i morron då eller?

malin säger:

Nej..

j e n n y säger:
oekj

försök uttala det om du k!an
malin säger:

kåutropsteckenaänn?

oekj. Inte så svårt att säga..

j e n n y säger:
good work!

malin säger:

logga in på kpwebben..

j e n n y säger:
neej, jag måste hinna blogg lite!

+a
malin säger:

ok

j e n n y säger:
MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH! JAG VET ITNE VAD JAG SKA BLOGGA OM!

malin säger:

Blogga om mig!

j e n n y säger:
förlåt, jag ska itne pressa dej, jag kom på.

malin säger:

eller våran konversation.

j e n n y säger:
ska jag lägga in den?

peace&love

p.s Så lätt kom jag undan när jag inte hade nått vettigt att skriva om. Tumen upp för det! Dagen i övrigt har varit rätt lik den här konverstionen, rätt virrig, tokig och megatuff! Och till dig som läste allt: börja spela marimba eller börja samla frimärken eller nått, skaffa ett liv i alla fall. PUSS!


Kommentarer!!!
Postat av: 1973

Förlåt! Jag har varit aningen frånvarande de senaste dagarna. Beror det på julskinka? Ja, till viss del.



Undra hur många som kommer läsa det här egentligen.. Haha! Men jag läste minsann hela.

2009-05-26 @ 22:08:16
URL: http://1973.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha ni hade verkligen en rolig konversation XD Megatuff blogg :)

2009-05-26 @ 22:25:37
URL: http://annaanderssonsblogg.blogspot.com
Postat av: Julia

Orka läsa hela!! Brukar jag ha abba-mössa? Pälsväst visst! Men abba-mössa? Nu tycker jag att ni har förutfattade meningar om mig !!

Förresten! Jag säger kissepaus XD

2009-06-04 @ 15:16:49
URL: http://wednesday.devote.se

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0