sjuk (inte fullt så megatufft)

Där rök min megatuffa helg... Jag skulle ju till Gbg på lördagen och shoppa och sen skulle jag till min moster. Men, Ist blir man sjuk och får ligga hemma och tråka. (Tråka=titta på barnkanalen och hänga på bdb.) Men nått som iaf är lite kul idag är att...
 ...Stina fyller år!!! Grattis på dig megatuffa unge! Jag älskar dig! ♥  (Och vi gillar den megatuffa killen till vänster.)


peace&love!
<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/698997/megatuff?claim=ruxhjfmv5ee">Följ min blogg med bloglovin</a>

Kommentarer!!!
Postat av: stiiiinis

Tack jennybenny.

Gillar bilden (Y)

tänk att den är så gammal :O

PUSSSSSloveU2.

2009-05-10 @ 13:16:31

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0