MEGATUFF, OCH MEGATÖNTIG, LISTA ÖVER JENNYS BÄSTA OCH MYSIGASTE RADIOPROGRAM!!!!!

  • Christer i P3 - en självklar favorit. Dom är så fina, med alla olika dialekter och konstiga samtalsämnen. Perfekt att lyssna på när man tar en kopp kaffe efter skolan.
  • Karlavagnen i P4 - nördvarning. Men det gör mig inte så mycket att mina kamrater tycker jag är urmesig som lyssnar på fina pensionärers livshistorier innan jag ska sova.
  • Morgonpasset i P3 - såklart. Dirket när jag kommit upp ur min varma säng om mornarna trycker jag på morgonpasset och lyssnar på Martina, Kodjo och Hanna när det pratar om virkning, pop och politik.

Slut.
Den blev visst rätt kort, men tre är bättre än ingen, som en klok kvinna en gång sa.
Lev väl!


Kommentarer!!!
Postat av: sofia

men hallå vilken MEGATUFF blogg du har!

gillar den verkligen.



och det där är mina favoritradioprogram också. karlavagnen när man ligger och ska sova är så himlans mysigt! sen borde du skrivit med mammas nya kille också. världens bästa humor. hoho



svar: TACK så jättemycket!

2009-11-21 @ 17:28:51
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/
Postat av: sofia

och strumpbyxorna är ifrån gina tricot fakitkst :)

2009-11-21 @ 17:29:25
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0