MEGATUFFT ATT SKYDDA SIG MOT SVININFLUENSAN, OCH PÅ EN TISDAG OCH ALLT!!!!

Idag ville jag inte gå till skolan. För i skolan väntade skolsyster med svinissprutan. Oj, vad jag ogillar sprutor. Men som tur var svimmade jag inte, och jag grät inte. Jag bara skakade lite lätt. Efteråt fick jag en godis och allt var frid och fröjd.
Nu sitter jag här på mitt rum och vätar på en lite släng av feber, ont i armen eller minsta gnutta huvudvärk. Men jag känner mig rätt jättefrisk.

Jag tycker väldigt mycket att man ska vaccinera mig mot svininfluensan (eller baconfeber som min far så lustigt brukar skoja till det) och jag är ett aktivt ofan till folk som stuntar i detta. Jag tycker det är ansvarslöst att bara tänka på sig själv och tänka, jo men resten av alla tar ju den förbannade sprutan, så varför ska jag.
Men, vi får väl se hur kaxiga ni är när ni ligger nedbäddade i era sänga medans vi andra dansar runt glada och friska. 
Nej, nu får det vara slut på moraltjaffset.

Lev väl!

Kommentarer!!!
Postat av: Malin

Jag känner mig lite utpekad.....................

2009-11-10 @ 19:39:46
URL: http://sputniken.bloggagratis.se

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0