MEGATUFF LISTA PÅ EN MASSA TV-PRORAM SOM GÅR OCH HAR GÅTT!!!!!!

  • De halvt dolda - jag säger bara kors i taket och förlåt mina synder. Världens sorgligaste serie om en hög tragiska, fina och sorgliga människor som sändes på älskade SVT i julas. Och snart kommer fler avsnitt har jag hört det ryktats. 
  • Mannen under trappan - även detta på SVT. Huga, vad läskigt. Jag har redan ätit upp min naglar tre gånger om på grund av den här serien. En riktigt nagelbitare.
  • Mia & Klara - också på SVT. Detta, mina damer och herrar, är humor. Två galna tanter med roliga dialekter och tuff karaktärer. Jag älskar dem!
  • Playa del Sol - nu kanske man börjar tro att jag har blivit mutad av SVT eller nått, men så är inte fallet. En ny säsong av Playa del Sol och höstens söndagkvällar är räddade.
  • My name is Earl - alla känner väl till denne dunderfräcka (observera ordvalet) killen. Han är kul. 
Där var den. 
Lev väl!
ps. Och Malin, vad var det nu igen du letade efter...? Ses i morgon!

Kommentarer!!!
Postat av: fanny

bra tips:D kolla in min blogg:)

2009-09-29 @ 19:04:34
URL: http://faannyz.blogg.se/
Postat av: Malin

Den där saken du har, så att man kan få se din spotifylistilizzzzzta! Jag hittar den inte. :(

2009-09-29 @ 22:12:31
URL: http://sputniken.bloggagratis.se
Postat av: Clara Herbertsson

mega bra lista. Vi har samma tv smak :P Mannen under trappan= mega bäst :P

2009-09-30 @ 20:01:38

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0