MEGATUFFASTE SAKEN NÅGON KOMMIT PÅ, TYP EVER!!!!

Åh, jag blir så lycklig.
Minns ni tiden när man tittade i KP efter brevvänner? Den har återvänt!


På www.brevrevolution.bloggagratis.se kan du få en brevvän. Helt underbart! Jag skickade in min adress innan sommaren och fick en adress att skriva till. Men tjejen jag skickade mitt brev till ville tydligen inte vara min brevvän, för jag fick inget svar. Nu har jag skickat in adressen min igen och väntar med spänning på en ny brevskrivare.

Heja posten!
Mer brev åt folket!
Lev väl!

Kommentarer!!!
Postat av: Lina

brev är helt klart underskattat. Åh, en brevvän, det vill jag också ha.

2009-09-15 @ 20:36:31
URL: http://kaalltkaffe.blogg.se/

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0