MEGATUFFT ATT KUNNA SPARA SINA BILDER, LITE SOM FÖRR I TIDEN!!!!

Förr i tiden hade man en analog kamera, man framkallade bilder och satt sen in dom i fina fotoalbum.
Nu för tiden knäpper man bilder som bara den, men låter dom för det mesta fövaras i en dator. Om bilderna har tur, så får dom komma med på en blogg elller Facebook.

Nu har nått hänt! Varför inte göra en fotobok?
Det är megaenkelt, ladda ner ett program och sen beställa. Svårare än så är det inte. I din fotobok kan du spara bilder från en semester, en skogspromenad, en födelsedag eller något annat som är värt att minnas.
Jag höjer min röst för fotoboken! Klicka och du kommer till Fuji som hjälper dig.

Lev väl!


Kommentarer!!!
Postat av: mango

himla bra din text blev! finurlig! jag har inte kommit någon vart med min fotobok. Kanske tar tag i det i helgen :)



molntröjan googlade jag bara fram, som alla andra saker på min önskelista. borde kanske skriva dit det i inlägget för det är fler som undrat :)



ha det fint! Puss

2009-09-22 @ 18:55:42
URL: http://mango.blogg.se/

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0