MEGATUFFT NÄR MAN SNART GÅR UNDER PÅ GRUND AV DETTA FÖRBANNADE GYMNSIEVALET!!!!

Jag ska nog gå naturestet, med inriktining musik. Eller kanske estet, fast då kanske jag tar teaterinriktining istället. Fast jag vill ju ha en bred utbilning, så naturestet blir väl bäst då. Eller vad vill jag egentligen bli? Läkare? Forskare? Nej, men estet är ju som samhäll, och det klarar man ju sig på. Men då var det ju teater jag skulle välja, inte musik. Men vill jag verkligen bli skådis, det är ju en tuff branch har man ju hört. Estet med inriktning musik blir nog bäst. Eller vänta nu, alla kommer jag vara jättemusikbegåvade, det är ju knappast jag. Men är det verkligen så att man redan måste kunna allt när man börjar? Så kan det ju inte vara. Fast nu var det ju så att jag vill ha en bred grund, naturestet är ju bäst i så fall. Men vänta nu, då kommer jag ju inte få träffa alla sköna estetmänniskor. Jo, just det, naturesterarna och estetarna har ju musik tillsammans. Fast då kommer ju dom ligga före oss och vara mycket bättre, kanske estet skulle vara bra ändå. Eller vad gör det egntligen att de är lite bättre än mig? Jag kommer ju kunna skryta om att jag kan mer matte är alla sköna estetare. Fast det är ju rätt nördigt att skryta med, hej, jag har läst matte D.
Fast stopp ett tag, jag är ju nördigast ever. 
Naturestet får det nog bli.
Eller?

Lev väl!


Kommentarer!!!
Postat av: Julia

Jaaa!!

2009-11-11 @ 17:44:57
URL: http://www.wednesday.devote.se
Postat av: Denise

åh, tänk om det fanns så fina linjer som naturestet i luleå. där finns det natur. eller estet. ingen blandning. icket. det är synd. lyckos dig!

2009-11-21 @ 23:25:45
URL: http://coloursoftheworld.blogg.se/

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0