MEGATUFFT NÄR MEN HITTAR VÄRLDENS FINASTE REGNJACKA PÅ SECONDHAND!!!!


Den är blå, för er som undrar, och väldigt fin. Och precis så lagom stor att man kan ha på sig mormors stickade tröja under. Och oj, vad jag längtar efter alla fina höstregn nu.
En annan sak som hände i dag var att jag upptäckte att jag inte förstår mig på mordern finkultur. Vi var på teatern och kollade på mordern dans med klassen, men jag satt bara och åt mina torkade bananchips, utan att förstå varför dom hade sparkdräckter på sig och sprang runt med lådor. Det tar emot, men jag får väl helt enkelt ge upp mina drömmar om att bli en tuff kulturtant när jag blir pensionär. Jag får väl helt enkelt bli en kattant som bakar kakor.

Lev väl!

Kommentarer!!!
Postat av: Malin

SATANS VILKEN FIN JACKA!



Nää.. Dansen var verkligen inget att hurra för!

2009-10-01 @ 18:47:51
URL: http://sputniken.bloggagratis.se
Postat av: linnea

mhaha! DEN SÅG JAG ;D den e najs! byxor hängde bredvid oxå XD men de var inte lika najs XD

2009-10-01 @ 21:11:25
URL: http://ineea.blogg.se/

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0