MEGATUFFT ATT DET ÄNTLIGET, FINALY, ÄR HÖST!!!

Då var den här. (Sptember = höst.)

Hosta, får man om man inte har jacka på sig.

Överdrivet mysigt, kan man ha om man kryper ihop med en kopp svart kaffe och en bra gammal film från ljuva 70-talet.

Sömn, något man behöver mer av på hösten, iaf jag. Kan vi inte bara lägga in fem extra timmar mellan två och tre på natten. Vore verkligen toppen!

Te, något folk säger hör hösten till, kaffe säger jag. Men te kan gå bra, om melittafiltret är slut.

Evigt läxläsande, ja, en sak många glömer på sin höstlistor. Men, på hösten får man mycket läxor och många prov och inte ett enda lov, nästan.

Natten, den växer. Mörkt, mörkare, svart!

Lev väl!


Kommentarer!!!
Postat av: Lina

sv: man tackar!

De är köpta på din sko. Monki har ett par liknande också som är sjukligt snygga!

Hösten känns faktist ganska välkommen, trots att den följs av kalla, mörka, slaskiga vinterdagar sen.

Och jag håller med dig om te/kaffe punkten.

Kaffe är godare, men denna hösten ska jag lära mig dricka te! mest för att höja mysfaktorn ännu ett steg.

kram

2009-09-01 @ 21:44:49
URL: http://kaalltkaffe.blogg.se/

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0