MEGATUFF KOSSOR!!!!! BARA LITE LÄSKIGA.



Igår (lördag) var jag och min far ute på en lite dotter-och-far-utflykt. Då kom min far på att vi skulle gå in i en kohage. Aldrig i mitt liv, sa jag. Men, han lyckades övertala mig. Vad vi inte visste var att dessa kor var väldigt argsinta och dom började jaga oss!! (Eller ja, lunka i sakta tempo som far min beskrev det senare.) Jag fick i vilket fall som helst panik och hoppade över närmsta stängsel. Lite olyckligt bara att det stod en nyponbuske där som jag hoppade in i. Aj!
OBS! Bilderna är tagna när jag är i säkerhet på andra sidan stängslet.

Nu ska jag njuta av sommarlovets sista dag, med Malin, kladdkaka och Julia.
Lev väl!

Kommentarer!!!

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0