MEGATUFF MED EN LISTA PÅ EN LÖRDAGSKVÄLL!!!!!

Lista:

  • Jag och Sara och Julia spelat Sims hela eftermiddagen, oj vad kul det var. Vår fanilj heter Olssons freak, helt utflippade typer!
  • I morron fyller min mamma år, och jag har världens finaste present till henne. Jag har nämligen brännt en skiva till henne med fin, mamma-anpassad musik. Och så får hon två par sockar.
  • Jag har kommit på att man faktiskt kan ha sommarjobb på hösten. Så jag ska söka runt lite och se om jag får napp.
  • Min kamerasladd har rymt. Så jag kan inte ladda in bilder.
  • Idag tog jag den andra livmoderhalscancersprutan. JAG HATAR SPRUTOR!!!!!!!!
  • Jag har myggbett överallt. Visst älskar alla sommaren.
  • Idag fick jag panik när jag läste på en lapp att åttan ska få nya klasser. Sen kom jag på att det var Saras (min ett år yngre syster) klass som skulle splittras. Jag ska ju börja nian. Egentligen vet jag inte varför jag fick panik, jag bara känner inte för att byta klass.
  • Jag har inte badat i havet mer än två gånger i sommmar. Det börjar bli hög prioritet på det.

Lev väl!


Kommentarer!!!
Postat av: ericaandersson-FOTOBLOGG

Din blogg är så härlig och verklgien MEGATUFF! kramisar

2009-08-22 @ 19:21:30
URL: http://jobbiigt.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: tack sötaste jenny! <3

puss

2009-08-22 @ 19:53:32
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0