MEGATUFF MED ETT INLÄGG OM HUR JENNYS HELG HAR VARIT!!!

Fredag.
Jag var typ sur, och trött. Orkade ingenting. Dock var jag och Malin ute och dekorerade stan lite. Fast det blev tyvär inga bilder.
Lördag.
Jag förlorade min longboardoskuld. Hurra! Sen på kvällen skulle jag och Malin ner till sociten för att lyssna på musik. När vi kom ner så insåg vi att vi kom två månader försent. Jag är inte född till att kolla upp tider och datum. Men det blev en mysig kväll iaf. Vi chillade, så att säga. (Chilla = Jenny pärlplattar och Malin sitter vid datorn.)
Söndag.
Jag blev iväglurad på en söndagmiddag som varade till klockan halv fem. Sen åkte jag och Malin lite longboard, fast det blev bara lite, för regnet kom.

Så var det.
Lev väl.

Kommentarer!!!
Postat av: Malin

Helgen var misslyckad, men ändå lyckad.



Det var en bra sammanfattning!

2009-08-30 @ 21:06:25
URL: http://sputniken.bloggagratis.se

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0