MEGATUFFA DAGAR MITT-UTE-I-INGENSTANS-!-!-!


Nu har jag varit på skrivarläger. Kul! Jag vet inte vad jag säga mer än att jag var trött hela tiden och visst sov bort den roligaste delen av lägret. Men som man säger, gråt inte över bortsoven tid.

& eftersom det var ett skrivarläger så kommer här lite dikter (ist för 100 bilder) som jag producerade:

Under andetag
står människor
Varje liv
andas fördigt

Kristallfyllda ljus
ligger på
vid
i
ett vatten

Jag har mina andetag
En fullpackad korg
Den står och andas

Varje strand
kastar vatten


Minidiker var det här.
Lev väl!


Kommentarer!!!
Postat av: mango

Hej Jenny! Du vann väska 5 på budgivningen. Kan du mejla mig hur du skulle vilja betala? :)



Kram

2009-08-07 @ 20:30:43
URL: http://mango.blogg.se/

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0