MEGATUFFA EXKLUSIVA BILDER (dock oredigerade!) FRÅN ÅRETS MEGATUFFASTE DRAGSPELSKONSERT/ALLSÅNG!!!


Jo, igår var jag som sagt på dragspelskonsert. Men det var inte det enda som hände igår, jag var nämligen ute på bilsemester med min farsa. Mellab klockan nio och två satt jag i en bil med Lasse Lindh på högsta volym och en pappa med dåliga skämt. Och efter konserten när vi kommit hem så kom familjen Wernersson och så gick vi på 123Schtunk. Väldigt roligt! Min mamma fick pussa en av clownerna. Iiiiiiiih!

Programmet för mig tre dagar framåt blir rätt bloggfattiga. Jag ska nämligen ut i en liten stuga i Närka med den kvinnliga delen av min släkt. Tack gode gud för att min dator är fullspäckad med DesperataHemmafruar, mums!

Lev väl tills jag kommer tillbaka på onsdag!

Och Malin, jag fixar gratis sms antingen idag eller i morron.

 

Kommentarer!!!
Postat av: Anonym

Jag vill å det bestämdaste protestera mot att mina skämt skulle vara dåliga. Menar du att verkligen att mina skämt är skämda?

2009-07-27 @ 19:46:51
Postat av: linnea

min syster såg dig/er på den där clownsaken! hon sa jag skulle fråga om ni hade kul x) hörde att din mamma fick gå upp till clownerna av henne, eller XD det hade du ju skrivit oxå ;) ha det bäst<3 :D

2009-07-27 @ 22:55:42
URL: http://ineea.blogg.se/
Postat av: YourOwnGossipGirl

Gillar du Gossip Girl? Då är det här den rätta bloggen för just dig :)

Kika in min blogg så får du läsa massvis med skvaller och annat om dom heta GG-stjärnorna!

XOXO YourOwnGossipGirl

2009-07-28 @ 22:58:33
URL: http://yourowngossipgirl.blogg.se/

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0