MEGAMEGAMEGATUFFA BRUDAR!


två av världens finaste människor.

Åhnej. Jag som alltid har dissat sånna här inlägg på bloggar/bdb, men nu blir det ett undantag utan dess like. För nu är det ju så att jag har turen att ha överdrivet bra och underbara filurer till kamrater. Dom heter Julia/Joppe/Stålis och Malin/Mallan/Snopp-Jocke. Jag tänkte alltså tillägna detta inlägg dessa människor. Så, då sätter jag väl igång då.

Och för att göra det lätt för mig gör jag så här:
Jätteseg. (Okej, nu började jag med det tråkiga. Fast vem har sagt att det inte är kul att springa till skolan minst varannan dag och att det mest utslitna samtalsämnet mellan oss är vilken ursäkt vi ska ha när vi kommer in genom dörren en kvart efter alla andra?)
Überfirnulig. (Detta är du när du löser mattetal och liknande, smart tjej!)
Lustig i trött tillstånd. (Hur många gånger jag jag inte varit nära på att kissa på mig när du tar fram dina humoristiska sidor?)
Inressant. (Ja, det är du.)
Alvarlig. (Ibland poppar dina alvarliga och poetiska sidor upp och då får man vara på sin vakt, eller kanske inte, men det lät snyggt.)
 
&

Mäktig. (Du har makt!)
Andlig. (...är du kanske inte alls. Men! Det var ju genom Jesus och Gud och hela tjotaflöjten vi lärde känna )
Lustig på msn. (Mina och Malins konversationer på msn skulle man kunna sälja för dyra pengar. Till Ryssland!)
Illegal. (Malin är inte så snäll och from som man kan tror, ack nej.)
Norsk_Gumma. (Tjaa, asså detta var mitt gammla namn på Lunar och det är Malin som är grundare!)
! ! !
! ! !
! ! !

Inatt/imorron kommer det bilder från en dragspelskonsert. Känn på den. 
Lev väl!


Kommentarer!!!
Postat av: Malin

Åhåå.. Nu blev jag alldeldes varm i både kropp och själ! Vad fint. Och vad fin du är. Och vad jag gillar dig! (Bara som kompis. SorryPorry)



PS. DRAGSPELSKONSERT?! UTAN MIG? WTF!! Eller är det bilder från min dragspelskonsert? När jag spelade Plaskeby-låten och valsen? Fast då tog du ju inga bilder. Fan också. Helvetes jävla sellerianus.



2009-07-26 @ 21:51:00
URL: http://sputniken.bloggagratis.se
Postat av: Joppe

Naaawwww!!! Jag hjärta dig!! <3 Sötnos :D

2009-07-28 @ 03:59:07
URL: http://www.wednesday.devote.se

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0