megatuffdag, utan nått bra bloggmaterial. därför blir det ett tips, men först lite om vad jag har gjort. puuh! här kommer det:

  • jag har klippt mig, dock inte kort utan bara lite lugg.
  • jag har vaccinerat mig mot livmoderhalscancer, det var hemskt och gjorde apont.
  • jag har köpt skor till skolavslutningen plus världens snuttigpluttigaste rosetter till håret.
  • jag har varit på teater, det var kul.
  • jag har åkt tåg utan att betala en spänn, JENNY GOES COOLAST!!!
  • jag har cyklat hem från stationen i ös-ös-ös-ösregn.
  • jag har skrivit en jättetråkigt lista, jippie, Jenny gör det igen.

Men, här kommer iaf mitt bästiga tips. Gå in på www.youtube.com/tetrisklubben och se hur Jenny, Malin och Julia flummar järnet. Jag lovar, du kommer få dig ett gott skratt!

Puss!

ps1. Anledningen till att jag inte lägger upp klippet på bloggen är att jag inte fattar hur man gör, ja, lite dum i huvedet är jag allt.
ps2. anledningen till att jag inte visar en bild på min nya frilla är att jag ser ut som en blöt moj.


Kommentarer!!!
Postat av: J U L I A

haha, du är megatuff jenny!

och som svar på din kommentar, jaaaa det kommer bli super kul :D

2009-06-10 @ 09:56:11
URL: http://justjuliet.blogg.se/
Postat av: hedda ;D

OMG. ja vaccinerade mig förra veckan ja me, en de gjorde inte så ont för mig (A) men ja fick iaf en bra anledning att skippa gympan dagen efter ;D

2009-06-10 @ 19:31:24

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0