megatufft med kalajs!!!

Hopp, här sitter jag i en kall källare. Ovanför huvudet på mig tjattrar mormors polare om dragkedjor och pelargonier. Men de är söta. Det är verkligen något specielt med gamla människor. De kan så  mycket och har varit med om så mycket, men samtidigt är de rätt tröga. Men de tyckte iaf att det var otroligt spänande och fantastiskt kul att jag ska till öland på konfaläger och vara borta i fyra hela veckor. Och på lördag åker jag. Ojojoj. Lite smått megaläskigt. Fast hur kul som helst på samma gång. Jag längtar som en varg. 

Och i morron är det skolavslutning på teatern. Jag ska uppträda tre gånger:
1. Nu gröskar det - jag spelar elbas. SOläraren diggar med och den tillfälliga kören sjunger vacket för fulla halsar.
2. Anna - Sara kompar mig och Julia när vi sjunger kanske en av världens bästa låtar enligt mig. Lite jobbigt bara att mitt engeska uttal = usch!
3. Likolnstreet - förlåt, jag ljög lite när jag sa att sista spelet med bandet var i onsdags, det blir ju i morron. Vi ska äga har vi planerat, sen får man ju se hur det yttrar isg IRL så att säga.

Men puss på dig!


Kommentarer!!!

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0