megatufft 17.17

Jag är väldigt trött på simhallen i Varberg <-- (hålan där jag bor). Idag tänkte jag "Åh, jag ska minsann vara lite hälsosam och gå och simma", men icke. Mellan fyra och sex har som stängt, och sen har dom VUXENKVÄLL! Vad tänker dom med? Nu sitter jag hemma och äter godis ist, inte konstigt att dagens ungdomar är tjocka...
I övrig har dagen varit bra, förutom att Gud nog har problem med duschen, det regnade oavbrutet hela förmiddagen. Snork. Jag längtar till skolavslutningen som vi tränade till i dag. Jag ska uppträda med tre låtar. 
peace&love! 

Kommentarer!!!
Postat av: 1973

DET ÄR ALLIANSENS FEL!



Jag säger som mor min: "Du tjänar ingenting på att pissa i simhallsvattnet, bensinpriserna ökar oavsett.. "

2009-05-06 @ 20:54:34
URL: http://1973.devote.se
Postat av: Hanna Louiz

men det är för att vi megatuffa simmare som simmar regelbundet ska kunna träna :) :D inte för att jag tränar då ^o)

2009-05-06 @ 21:50:22
URL: http://hannalouiz.blogg.se/

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0