megatuff gubbe (eller jag vet inte)

I dag var det måndag, igen. Men det gör inte mig så hemskt mkt, för vi räknade idag till att vi bara har...lite mer än tjugo skoldagar kvar. Iiiiiiiiiiiiiiiih! JÄVLAR I MIN LILLA LÅDA!!! Jag längtar.  

I dag i skolan så kom det en gubbe, och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om honom. Han pratade med oss i åttan på Furubergsskolan om mobbning, lite fock-jou-tecken, han snackade i telefon med Emil om lek, om ordpåsar, Pontsius-Pilatus, barnvisor, och, så, vidare. Jag vet inte om det var för att jag varit sjuk som jag var lite seg i huvudet, för när vi kom ut hade jag glömt vart enda ord han sagt. Eller så är jag väl helt enkelt bara allmänt dum i huvudet.

I dag ska jag på extrarep till teatern. (Och det är lika med åka tåg!) Tummen upp för det!
peace&love!


Kommentarer!!!
Postat av: hanna

sv: haha, yes we do! <3

2009-05-11 @ 18:35:36
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/
Postat av: majs uf

hej kompis! vi har mejlat dig angående tygpåsarna :)



kram!

2009-05-11 @ 18:40:16
URL: http://majs.blogg.se/

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0