megatuffa listor (som ingen kommer orka läsa)

♥ megatuffa låtar som jag inte kan sitta still till

• and I found this boy - maia hirasawa

• sanningsdan - säkert!
• kom igen lena - håkanpluttis


♥ delikata pålägg

• philadelphiaost+skinka

• ost+marmelad
• banan


♥ älsklingsplagg i garderoben ♥ bloggar jag läser (+några till som jag inte orkar skriva)

• min finfina mega tuffa ursöta, svinfina vita kofta (som egentligen är rätt tråkig)

• klänningen jag har fått av evve och malin

• mina vinröda sammetsskor!

♥ bloggar jag läser (+några till som jag inte orkar skriva)

• beskoow.devote.se

• johanssonhannaaa.blogg.se

• wedenesday.devote.se

• lyckligt.devote.se 

• sugartime.blogg.se


♥ filmer du kan se om och om igen

• forest gump

• hsm-filmerna (jag vet, megatufft värre)
• grease


♥ pojkar du vill gifta dig med
• anders&måns
• björn gustavsson

• håkan hellström


♥ saker du inte kan leva utan

• m&m, och choklad
• kompisar
• facebook, bilddagboken och MSN (hej nörd)

 

peace&love!


Kommentarer!!!
Postat av: 1973

ANDERS OCH MÅNS?!?!?!???! :)

2009-05-15 @ 21:40:59
URL: http://1397.devote
Postat av: J U L I a

JAG vill också gifta mig med Björn Gustavsson (H) =D

jag vet , hsm-filmerna är bara bäst =D

jag läste dom 8)



SV: tack ås mkt föresten ;D

2009-05-16 @ 10:37:17
URL: http://justjuliet.blogg.se/

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0