MEGATUFF KULTURDAG I EN LITEN KYLIG HÅLA SOM VARBERG!!!!

På lördagen var det Kultur Dag&Natt i Varberg. Jag, Malin Julia och Sara var nere på stan i tolv timmar, minus en kvart. Dagen var full av musik, fotoutställningar, kebabrullar, kik i skyltfönster, alkisar, moshpit, stickning, growl, regn, höst, ljus och mys.

Julia var glad.


Långa män delade ut ballonger.
 


Det megatuffa bandet Räfven spelade.
 


Saxofon (som jag en gång i tiden spelade) och trombon (som är svea rikes bästa instrument.)


Sara var glad.
 


Jag stickade en sån här grej.


Nej, Sara och Julia är inte efterblivna.


Malin var glad, och hon stickade en näsvärmare som tanterna kluckade glatt åt.

Lev väl!

Kommentarer!!!
Postat av: Julia

Jag undrar varför jag ser ut som en anka på båda bilderna!?! Vi ber till Gud att det inte är någon annan än jag, Malin och Sara som läser din blogg!

2009-10-26 @ 12:38:39
URL: http://www.wednesday.devote.se

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0