MEGATUFF HÖST, JA, DET ÄR SANT!!!! (men det finns ju mindre bra saker också)

Jag känner en stark lust att skriva två listor.

Bra saker just nu:
♥ Markus Krunergård har släppt två underbara skivor.
♥ Jag har en fin ny höstgarderob.
♥ På söndag vrider vi till vintertid.
♥ Höstlovet är fullt med roliga saker.
♥ Det börjar närma sig premiär för Fusk.
♥ På torsdag kommer två av mina fina konfakamrater till mig, Hedda och Nelly.
♥ Min brevrevolutionsbrevväxling har äntligen tagit fart.
♥ På baslektionen i dag kunde jag min läxa riktigt fint.
♥ Det är höst.

Mindre bra saker:
♥ I morron har vi Noprov om hjärnan och nervsystemet och synen.
♥ Jag har ingen luft i mina däck.
♥ Det är höst.

Lev väl!

Kommentarer!!!

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0