MEGATUFF ÖNSKNING!!!

Jag vill tatuera mig, inte megaseriöst kanske, men jag vill. Antingen en massa små sjärnor här och var eller ett ankare på axlen eller ett hjärta med en banderoll runt där det ska stå nått finurligt. Jag har surfat runt lite på det här internet och hittat två finisar.


Problemet är ju bara att man har en massa föäldrar och mormödrar som ska godkänna. Men drömma kan man ju alltid göra.
Lev väl!


Kommentarer!!!
Postat av: Malin

FINFINA TATUERINGAR! Jag är starkt emot sånnadär drakar typ med en masssa krimskrams. Isåfall måste det vara jävligt snyggt och sitta på en jävligt snygg människa...

2009-10-04 @ 22:29:29
URL: http://sputniken.bloggagratis.se

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0