MEGATUFFT ATT INNSE ATT DET TILLSLUT, EFTER EN LÅNG OCH HÄRLIG SOMMAR, TILLSLUT HAR BLITVIT HÖST!!!!

Idag när jag och mina kamrater satt och åt, så kom vi på att det är höst. Utanför viner höstvinden och idag var första dagen jag hade min vinterkappa på mig. Nu sitter jag här med ett rum som behöver städas och tre ton läxor att göra. Men som en klok kvinna sa, det räcker banne mig att hösten är här. Istället för att göra det tråkiga, ska jag ta och koka mig en kopp kaffe och koncentrera mig på att inte tänka på att hösten är här och så ska jag fira min namnsdag.

Lev väl!

Kommentarer!!!
Postat av: Malin

Har du namnsdag idag?! :O Grattis, o du megatuffa varelse!

2009-10-06 @ 21:52:40
URL: http://sputniken.bloggagratis.se
Postat av: HANNA

ooh grattis i efterskott! :D

2009-10-07 @ 17:34:47
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/
Postat av: stiiiiina

GRATTIS SÖTIS! (ignorera datumet)

2009-10-08 @ 11:18:17

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0