MEGATUFFT ATT MAN KAN SE EN MASSA SAKER, BARA GENOM ATT HA DÅLIGT MED LUFT I DÄCKEN!!!

Idag har jag cyklat rätt mycket. Eller först ner till stan för att uppdatera min tansställning och sen ner till stan igen för att lära mig nya bastrix. Iallafall, mina cykeldäck är fruktansvärt dåligt pumpade, snudd på punka. Men jag är ju som jag är och har glömt av att pumpa dem sen skolan startade. Idag var det extra tunna och mina två cykelfärder gick väldigt långsamt ner mot stan. Och en sak upptäckte jag, man ser så mycket mer om man tar det lite långsamare. Jag såg...
...en tant som gick ensam, när resten av pensionärsliga gick tio meter framför.
...en postbil någon glömt kvar i en skogsdunge.
...en man med världens långst dreads.
...ett gäng dagisbarn som dansade ringdans i skogen.
...en häxa.
...världens läskigaste nörd.

Det var bra.
Lev väl!

Kommentarer!!!

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0