MEGATUFFAT MED 100DE INLÄGGET, FATTAR NI, LIKA MÅNGA INLÄGG SOM TIO MÄNNISKOR HAR TÅR, TILLSAMMANS!!!!

Okej, jag ger mig, det är inte så överdrivet megatufft. Jag är faktiskt lite småstolt. Här har man knåpat ihop hela 100 inlägg, om typ ingenting. För det är vad jag tycker den megatuffaste bloggen handlar om, ingenting. 
Hur tycker du jag klarar mig? Skulle vara kul att veta vad i bloggen som verkligen är megatufft, och kanske också vad som är botten. Men nog om det. 
Idag har jag bakat. Tonvis med pajer, småkakor och bröd. Det bara rullade på. 
Lev väl!

Kommentarer!!!
Postat av: Malin

Du kan få jobba som kock i mitt hus när jag blir stor om du vill!

2009-09-28 @ 18:37:16
URL: http://sputniken.bloggagratis.se

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0