MEGATUFFT MED 090909, EN MAGISK DAG...!!!!!

Nej, jag vet inte hur magisk den är. Det känns ju rätt som vanligt. Väldigt vanligt faktiskt. Det har i stort sett inte hänt nånting. Eller jo, det här:

- Min franskalärare hade plommon med sig till oss.
- Jag och mina polers har planerat som bara den inför den 18e september när vi ska till Gbg för att gå på Håkan.
- Jag lyckdes få ont i höften och missade därmed höjdhoppet i dag på gympan. (JAG HATAR HÖJDHOPP!!)
- Min mamma skämde ut mig på DressMan.

Ok, det var typ ingenting.
Lev väl!


Kommentarer!!!
Postat av: Anonym

Det verkar vara typ internationella skäm-ut-dina-döttrar dagen idag för min mamma gjorde samma sak. för min KLASSKOMPIS -.-'

2009-09-09 @ 18:39:15

Kom igen nu, skriv nått mega-mega-megatufft!:

Ditt namn!
Klick!

Din mejl!

Din blogg/bdb/nån annan webb-sida!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0